Instagrami mentor ja ettevõtja Katriin Mangus, kes on koolitanud üle tuhande inimese, jagas tänavusel Sotsiaalmeedia konverentsil 9 nippi, kuidas oma ettevõtte Instagrami konto atraktiivsemaks muuta ja kliente juurde võita.
- Täna Los Angeleses resideeruv Instagrami mentor, ettevõtja ja koolitaja Katriin Mangus.
Mangus tõi välja, et Instagram on justkui pusle – kui üks tükk on puudu, siis täielikku pilti ei saa kokku panna. „Kui keegi ütleb mulle, et tema Instagrami konto ei toimi, siis esimese asjana lähen ja vaatan tema Instagrami profiili,“ sõnas ta ja rõhutas, et Instagrami konto on esimene koht, kus potentsiaalne klient tutvub ettevõttega või isikliku brändiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Facebook on ja jääb väga populaarseks platvormiks, millega tuleb ettevõtte sotsiaalmeediasisu luues arvestada, kirjutab Eesti esimene Instagrami mentor Katriin Mangus, kes osales USAs San Diegos 13.–15. märtsil toimunud konverentsil Social Media Marketing World.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Instagrami mentor Katriin Mangus, kes räägib Instagrami erinevatest sisuvormidest ja lisategevustest, mis aitavad tulemust tuua.
2–5 kuuga on võimalik omandada teadmised ja oskused, mille abil hakata mikroettevõtjana sotsiaalmeedias raha teenima, kusjuures selle jaoks ei pea isegi oma näoga kogu aeg pildil olema, kirjutab Instagrami mentor Katriin Mangus.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.