Autor: Maarja Treufeldt • 11. aprill 2023

Käitumisteaduste ekspert: suuna kliendid paremaid otsuseid langetama

Tänavusel turunduskonverentsil Passwordi jagas Suurbritannia käitumisteaduste ekspert Max Mawby oma kogemustel põhinevaid praktilisi võtteid, kuidas käitumisteaduse abil on võimalik oma klientide elu lihtsustada ja suunata neid paremaid otsuseid langetama.
Max Mawby
Foto: Raul Mee

Mawby ütles, et kõige olulisem on aru saada sellest, kuidas keskkond mõjutab alati inimeste käitumist, sest absoluutselt neutraalset keskkonda ei ole olemas. Ta soovitas käitumisteaduse valdkonna paremaks mõistmiseks tutvuda valdkonna esiisade ning Nobeli preemia laureaatide Amos Tversky ja Daniel Kahnemani töödega. Nende sulest pärineb tees: “Inimesed toetuvad piiratud arvule heuristilistele põhimõtetele, mis taandavad keerulised ülesanded lihtsamateks otsustuse toiminguteks. Üldiselt on need heuristikad üsna kasulikud, kuid mõnikord põhjustavad need tõsiseid ja süstemaatilisi vigu.” Mawby sõnul on oluline sellised olukorrad kaardistada, et aidata oma klientidel paremate otsusteni jõuda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700