• 11.04.23, 17:48

Käitumisteaduste ekspert: suuna kliendid paremaid otsuseid langetama

Tänavusel turunduskonverentsil Passwordi jagas Suurbritannia käitumisteaduste ekspert Max Mawby oma kogemustel põhinevaid praktilisi võtteid, kuidas käitumisteaduse abil on võimalik oma klientide elu lihtsustada ja suunata neid paremaid otsuseid langetama.
Max Mawby
  • Max Mawby
  • Foto: Raul Mee
Mawby ütles, et kõige olulisem on aru saada sellest, kuidas keskkond mõjutab alati inimeste käitumist, sest absoluutselt neutraalset keskkonda ei ole olemas. Ta soovitas käitumisteaduse valdkonna paremaks mõistmiseks tutvuda valdkonna esiisade ning Nobeli preemia laureaatide Amos Tversky ja Daniel Kahnemani töödega. Nende sulest pärineb tees: “Inimesed toetuvad piiratud arvule heuristilistele põhimõtetele, mis taandavad keerulised ülesanded lihtsamateks otsustuse toiminguteks. Üldiselt on need heuristikad üsna kasulikud, kuid mõnikord põhjustavad need tõsiseid ja süstemaatilisi vigu.” Mawby sõnul on oluline sellised olukorrad kaardistada, et aidata oma klientidel paremate otsusteni jõuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele