Tänavusel turunduskonverentsil Passwordi jagas Suurbritannia käitumisteaduste ekspert Max Mawby oma kogemustel põhinevaid praktilisi võtteid, kuidas käitumisteaduse abil on võimalik oma klientide elu lihtsustada ja suunata neid paremaid otsuseid langetama.
Mawby ütles, et kõige olulisem on aru saada sellest, kuidas keskkond mõjutab alati inimeste käitumist, sest absoluutselt neutraalset keskkonda ei ole olemas. Ta soovitas käitumisteaduse valdkonna paremaks mõistmiseks tutvuda valdkonna esiisade ning Nobeli preemia laureaatide Amos Tversky ja Daniel Kahnemani töödega. Nende sulest pärineb tees: “Inimesed toetuvad piiratud arvule heuristilistele põhimõtetele, mis taandavad keerulised ülesanded lihtsamateks otsustuse toiminguteks. Üldiselt on need heuristikad üsna kasulikud, kuid mõnikord põhjustavad need tõsiseid ja süstemaatilisi vigu.” Mawby sõnul on oluline sellised olukorrad kaardistada, et aidata oma klientidel paremate otsusteni jõuda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.