• 02.04.23, 16:46

Petri Parvinen: uusi lähenemisi müügis peab vähemalt 100 korda testima

Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen rääkis tänavusel Passwordil müügipsühholoogia trendidest, millest tõi esile näiteks sellised nähtused nagu „õõvaorg“, „nakkavad sidemed“ ja „Feynmani sobimus“.
Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen tänavusel Passwordil.
  • Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen tänavusel Passwordil.
  • Foto: Raul Mee
Parvinen märkis, et selleks, et müügis midagi uut testida saaks, peab seda tegema vähemalt 100 korda, et saavutada üldse statistiline olulisus. "Kui sa teed uutmoodi lähenemisega viis kohtumist, siis sellest ei piisa. B2C maailmas võid sa uusi lähenemisi saada proovida 100 korda ühes päevas, aga B2B maailmas võib see võtta terve aasta,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele