• 02.04.23, 16:46

Petri Parvinen: uusi lähenemisi müügis peab vähemalt 100 korda testima

Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen rääkis tänavusel Passwordil müügipsühholoogia trendidest, millest tõi esile näiteks sellised nähtused nagu „õõvaorg“, „nakkavad sidemed“ ja „Feynmani sobimus“.
Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen tänavusel Passwordil.
  • Helsingi Ülikooli strateegilise juhtimise ja turunduse professor Petri Parvinen tänavusel Passwordil. Foto: Raul Mee
Parvinen märkis, et selleks, et müügis midagi uut testida saaks, peab seda tegema vähemalt 100 korda, et saavutada üldse statistiline olulisus. "Kui sa teed uutmoodi lähenemisega viis kohtumist, siis sellest ei piisa. B2C maailmas võid sa uusi lähenemisi saada proovida 100 korda ühes päevas, aga B2B maailmas võib see võtta terve aasta,“ rääkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.03.25, 16:37
Wasa Resort: luksuslik sündmuskoht, mis pakub enamat kui spaapuhkust
Pärnu kauni rannapromenaadi ääres asuv Wasa Resort on midagi enamat kui lihtsalt spaahotell – see on peidetud pärl, kus saab korraldada nii unustamatuid sündmusi kui ka veeta luksuslikku puhkust. Meie elegantne ja mitmekülgne keskkond sobib ideaalselt suurejooneliste ettevõtteürituste, klassikaliste seminaride ning inspireerivate koosviibimiste jaoks, mida saab ühendada lõõgastava spaapuhkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele