Autor: Laura Reiter • 6. veebruar 2023

TalTechi turunduse dotsent: turunduse paradigma on muutunud

Tarbijauurija ja TalTechi turunduse dotsent Iivi Riivits-Arkonsuo sõnul on turundusuuringute puhul tulnud esile tarbija süvavaade – tarbijaetnograafia võimaldab rohkem rohujuuretasandini minekut, samas kui teisel pool on suurandmed, millest joonistuvad välja väärtuslikud mustrid.
Iivi Riivits-Arkonsuo: "Koroonaaeg toimis kiirendina - digivõimaluste adapteerimine, mis muidu oleks toimunud aastate jooksul, toimus kuudega."

Olete TalTechi turunduse dotsent. Kas ja kui palju on turundus kui distsipliin ajas muutunud?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700