Autor: Laura Reiter • 2. veebruar 2023

Amazoni ettevõtja Egle Raadik: kogu meie töö on üks suur neuroturundus

Egle Raadik jagab, kui palju ja mis moel mängib tema töös rolli reklaamipsühholoogia, tuues muu hulgas välja kolm neuroturunduse võtet, mida ta oma praktikas kasutab.
Amazoni ettevõtja Egle Raadiku sõnul on neil vaja klienti eelkõige kõnetada läbi lukuaugu ja kenad pisikeste tekstidega minimalistlikud disainid kaugele ei purjeta.
Foto: Liis Treimann

Küsimusele, kas ja kui palju mängib tema töös rolli reklaamipsühholoogia, vastas Egle Raadik, et see mõjutab tema tööd e-kaubanduses ülivõrdes ja seal on turunduse mängureeglid hoopis teistsugused kui tavakaubanduse riiulitel näha on ning seda eriti just visuaalse neuroturunduse poole pealt. Ta märkis, et arendavad koos tiimiga Amazoni klientidele üle maailma tavapäraseid tooteid veidike paremaks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700