Autor: Laura Reiter • 2. veebruar 2023
Amazoni ettevõtja Egle Raadik: kogu meie töö on üks suur neuroturundus
Egle Raadik jagab, kui palju ja mis moel mängib tema töös rolli reklaamipsühholoogia, tuues muu hulgas välja kolm neuroturunduse võtet, mida ta oma praktikas kasutab.
Amazoni ettevõtja Egle Raadiku sõnul on neil vaja klienti eelkõige kõnetada läbi lukuaugu ja kenad pisikeste tekstidega minimalistlikud disainid kaugele ei purjeta.
Foto: Liis Treimann
Küsimusele, kas ja kui palju mängib tema töös rolli reklaamipsühholoogia, vastas Egle Raadik, et see mõjutab tema tööd e-kaubanduses ülivõrdes ja seal on turunduse mängureeglid hoopis teistsugused kui tavakaubanduse riiulitel näha on ning seda eriti just visuaalse neuroturunduse poole pealt. Ta märkis, et arendavad koos tiimiga Amazoni klientidele üle maailma tavapäraseid tooteid veidike paremaks.