Kolm asja, mida Elon Musk tahab Twitteris kohe muuta
Twitteri värske omanik Elon Musk ütles, et Twitter kui ettevõte oli ülespuhutud, halvasti juhitud, mittetervitav vastuolulisele kõnele ja rämpspostiga üle ujutatud.
Maailma rikkaim mees on Tesla Inc. inseneride abiga ettevõtte koodi üle vaadanud ja konsulteerinud mõjukate sõpradega, et nad aitaksid teha olulisi otsuseid, kuhu Twitter kui toode viia, kirjutab Bloomberg.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.