• 27.10.22, 13:18

Mobiilimängude reklaamiplatvorm AdColony tegutseb edaspidi Digital Turbine'i kaubamärgi all

Eelmisel aastal omandas Digital Turbine kolm oma valdkonna tippu – AdColony, Fyberi ja Appreciate'i. Üheskoos tegutsetakse edaspidi Digital Turbine'i kaubamärgi all, mille eesmärgiks on tugev laienemine ning kasv. Milline potentsiaal mobiilimängude valdkonnal ning Digital Turbine'il lasub, selgitas Httpool Eesti multichanneli tiimijuht Kristel Karro.
Httpool Eesti multichanneli juht Kristel Karro.
  • Httpool Eesti multichanneli juht Kristel Karro.
Httpool Eesti multichannel'i tiimijuht Kristel Karro tõi välja, et vaadates platvormi alustalaks olevaid mobiilimänge, on näha, et nende populaarsus on stabiilselt kõrge ning mängijate vanuseline ampluaa on lai.

Seotud lood

Uudised
  • 03.11.21, 13:36
Uuring: mobiilimänge mängivad üle poole täiskasvanutest. Kuidas kasutada mänge turunduskanalina?
Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele