• 03.11.21, 13:36

Uuring: mobiilimänge mängivad üle poole täiskasvanutest. Kuidas kasutada mänge turunduskanalina?

Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.
Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro
  • Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro
Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuhi Kristel Karro sõnul on mobiilimängud üha populaarsemad üle maailma ning AdColony poolt läbiviidud uuringu kohaselt mängib erinevaid mobiilimänge lausa 58% täiskasvanutest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele