Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 3. november 2021
Ainult tellijatele

Uuring: mobiilimänge mängivad üle poole täiskasvanutest. Kuidas kasutada mänge turunduskanalina?

Mobiilimängude populaarsus on koroonaeelse ajaga võrreldes märkimisväärselt kasvanud ning üle poolte täiskasvanutest tunnistab, et mängib igapäevaselt mõnda mobiilimängu. Kuidas potentsiaalikat kanalit turundustegevustesse integreerida, selgitab Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro.

Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuht Kristel Karro

Httpool Eesti multiplatvormi tiimijuhi Kristel Karro sõnul on mobiilimängud üha populaarsemad üle maailma ning AdColony poolt läbiviidud uuringu kohaselt mängib erinevaid mobiilimänge lausa 58% täiskasvanutest.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700