Autor: Laura Reiter • 10. oktoober 2022

Aasta Digitegu võitja case study: Abakhan Fabricsi uus e-pood viis ettevõtte müügikäibe kõrgustesse

Abakhan Fabricsi e-pood vajas hädasti värskendust ja seejuures ka kasutajakogemuse parandamist. Appi tuli e-äri konsultatsiooni ja veebipõhise tarkvara arenduse partner Acty Digital, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu veebilehe arenduse kategoorias.
Acty Digitali e-äri strateeg Aldar Reinberk tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet Aasta Digitegu võidutööd esitlemas.
Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700