Autor: Laura Reiter • 6. oktoober 2022

Aasta Digitegu võitja case study: Lidli kampaaniast „Parim suvi!" on saanud omaette fenomen

Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700