Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 6. oktoober 2022
Ainult tellijatele

Aasta Digitegu võitja case study: Lidli kampaaniast „Parim suvi!" on saanud omaette fenomen

Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700