Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: innovaatiline lahendus, mis aitas Toyota veebiliikluse kvaliteeti üle ootuste tõsta
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Toyota Balticu digikampaania töötasid koos Toyotaga välja Eesti digilahendusteagentuuri ADMi meedia, IT lahenduste arenduse ja veebilehtede sisuhalduse äriliinid.
Eesti digiturundusagentuuril ePPC Digitalil õnnestus Saksa mobiiliäpi Minimalist Phone’i käivet suurendada 15 korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Google Ads reklaami kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Täna ja eile Eesti Filmimuuseumis toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet kuulutati välja Aasta Digitegu 2022 võitjad. Täna õhtul selgusid ka Aasta Digitegu 2022 Grand Prix, mille seekord otsustas žürii anda kahele tööle.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.