Autor: Laura Reiter • 4. oktoober 2022

Aasta Digitegu Grand Prix’ case study: ePPC suurendas tundmatu Saksa mobiiliäpi käivet 15 korda

Eesti digiturundusagentuuril ePPC Digitalil õnnestus Saksa mobiiliäpi Minimalist Phone’i käivet suurendada 15 korda. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil Google Ads reklaami kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Foto: Laura Reiter

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700