Autor: Kert Kangert • 5. august 2022

Havas Media juht: segastel aegadel ei peaks turunduse pealt kokku hoidma

Hinnatõus, inflatsioon ja rahutu olukord maailmas ei ole mõjutamata jätnud ka Eesti inimesi. Havasi hiljutisest uuringust ilmnes, et inimeste ostukäitumine on märgatavalt muutunud. Sellest, mida see tähendab aga turundajatele, kirjutab Havas Media juht Kert Kangert.
Havas Media juht Kert Kangert.
Foto: Erakogu

On selge, et elame pretsedenditutel aegadel, kuid jälgides vaid pealkirju ja ajakirjandusmaastikul toimuvat, võib tekkida reaalsusest ebatäpne arusaam. Meediaagentuurina peame me aga nägema puude taga ka metsa – ja siin tuleb appi statistika. Havasi juunis korraldatud kindlustunde uuringus osales üle poole tuhande Eesti elaniku vanuses 15-79 ja avanenud andmestik maalib eestimaalaste hetkeolukorrast küllalt selge pildi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700