Havas Media juht: segastel aegadel ei peaks turunduse pealt kokku hoidma
Hinnatõus, inflatsioon ja rahutu olukord maailmas ei ole mõjutamata jätnud ka Eesti inimesi. Havasi hiljutisest uuringust ilmnes, et inimeste ostukäitumine on märgatavalt muutunud. Sellest, mida see tähendab aga turundajatele, kirjutab Havas Media juht Kert Kangert.
Havas Media juht Kert Kangert.
Autor: Erakogu
On selge, et elame pretsedenditutel aegadel, kuid jälgides vaid pealkirju ja ajakirjandusmaastikul toimuvat, võib tekkida reaalsusest ebatäpne arusaam. Meediaagentuurina peame me aga nägema puude taga ka metsa – ja siin tuleb appi statistika. Havasi juunis korraldatud kindlustunde uuringus osales üle poole tuhande Eesti elaniku vanuses 15-79 ja avanenud andmestik maalib eestimaalaste hetkeolukorrast küllalt selge pildi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]