Agentuuris Havas Creative võtsid loovjuhitoolidel kohad sisse kaks säravat tähte: Toomas Verrev ja Janar Saaron. „Mul on hea meel, et Janar ja Toomas veavad nüüdsest Havas Creative loovmeeskonda,“ rõõmustab Havas Creative tegevjuht Nele Laev.

- Toomas Verrev ja Janar Saaron
Janar Saaron on hariduselt filmikunstnik ja suhtekorraldaja ning Havasis töötanud tegelikult viimased kuus aastat. Nüüd võttis ta enda kanda loovjuhi rolli. Havasis töötamise juures meeldib Janarile enim, et tegemist on rahvusvahelise agentuuriga, millel on võimalus ära katta klientide kõige pööraseimadki soovid. „Me ei löö risti ette ühegi projekti ega kampaania ees, ei pumpa trimmi ainult ühte reklaamilihast, vaid oleme universaalselt heas vormis!“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.