Marika Raiski: kuidas praegusel tööjõuturul atraktiivse tööandjana silma paista ja talente püüda?
Täna ei ole värbamine lihtne ühegi ettevõtte jaoks ning aastaid tööturul valitsenud olukord, kus töötajad üritasid end tõestada tööandjatele, on osadel juhtudel muutunud täiesti vastupidiseks. Seetõttu on muutunud veelgi olulisemaks organisatsiooni oskus end turul positsioneerida, esineda atraktiivsete sõnumitega ning rakendada unikaalseid ja loovaid lähenemisi, et pakkumiste merest välja paista. Ettevõtted, kes uue reaalsusega kohaneda ei suuda, leiavad end peagi olukorrast, kus pealekasvu põud võib kiirelt kriitiliseks muutuda, rääkis Elisa suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimiscoach Marika Raiski.
Elisa suhtekorralduse valdkonnajuht ja juhtimiscoach Marika Raiski.
Autor: Jake Farra
Kuigi pealtnäha võib silmapaistmine olla lihtne – räägi toredatest hüvedest, pane mõned reklaamid jooksma ning figureeri aeg-ajalt meedias – siis reaalsuses sellest enam ei piisa. Selleks et pikaajaliselt häid ja tugevaid tulemusi saavutada, tuleb katta oluliselt laiemat teemade spektrit, läheneda oma väärtuspakkumise püstitamisele strateegiliselt ja läbimõeldult ning pakkuda ka päriselt midagi sellist, mis paneb tipptalendil silma särama ja tekitab soovi oma karjäär organisatsiooniga siduda.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]