Eesti e-residentsust Brasiilias tutvustav kampaania valiti maineka PRWeek Global Awards 2022 avaliku sektori kategooria finalistide hulka. Tegemist on ühe kõrgeima kommunikatsioonivaldkonna tunnustusega maailmas.

- E-residentsust globaalselt tutvustamas: Katrin Vaga, Eneli Mikko, Taiz Coe, Ülane Vilumets
Möödunud aasta oli Eesti e-residentsuse programmi jaoks murranguline: tegevust laiendati neljale uuele sihtturule Brasiilias, Tais, Singapuris ja Lõuna-Aafrikas. Uute sihtriikide suurimates keskustes avati ID-kaartide väljastuspunktid ja sellega kaasnesid kohalikud reklaami- ja turunduskampaaniad. Neist edukaimaks võib pidada Eesti sõnumiagentuuri Akkadian, Brasiilia partneri Sherlock Communications ja e-residentsuse koostöös loodud kampaaniat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-residentsuse rahvusvaheliste avalike suhete juht Katrin Vaga jagas e-residentsuse kui Eesti visiitkaardi võimalusi, mis aitavad Eestit veelgi rohkem maailmakaardile viia ja tugevdada riigi kuvandit innovaatiliste lahenduste sünnimaana.
E-Eesti esitluskeskuse tellitud Eesti digiriigi maineuuringust selgus, et küsitlusele vastanutest ligi pooled ning rahvusvahelistest digivaldkonna ekspertidest enam kui kaks kolmandikku peavad Eestit digitaalselt maailma arenenuimaks riigiks.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.