Autor: Best Marketing • 22. märts 2022

Case study: kuidas agentuur La Ecwador lõi rahvusvahelise suusavõistluse etapile uue brändingu

Ülemöödunud nädalavahetusel kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää. Võistluse turunduse osas andis omapoolse suure panuse loovagentuur La Ecwador.

Otepääl on varem võõrustatud nii juunioride kui IBU karikasarja võistluseid ning Euroopa meistrivõistluseid, ent laskesuusatamise näol leidis etapp aset täiesti esimest korda. Selline esmakordne võimalus tähendas korralduskomiteele ekstra suurt enesetõestamist ning seda muu hulgas ka turunduslikus mõttes, millest oli agentuuril La Ecwador hea meel osa saada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700