• 22.03.22, 13:32

Case study: kuidas agentuur La Ecwador lõi rahvusvahelise suusavõistluse etapile uue brändingu

Ülemöödunud nädalavahetusel kogunes Tehvandi Spordikeskusesse BMW IBU World Cup Biathlon Otepää laskesuusatamise maailmakarika etapiks kokku maailma laskesuusaparemik. Tegemist oli esimese laskesuusatamise maailmakarika etapiga kogu Baltikumis ning selle võõrustamise sai sel korral enda peale Biathlon Otepää. Võistluse turunduse osas andis omapoolse suure panuse loovagentuur La Ecwador.
Uue logo loomiseks ammutati insipiratsiooni Otepää kihelkonna kirivööst.
  • Uue logo loomiseks ammutati insipiratsiooni Otepää kihelkonna kirivööst.
Otepääl on varem võõrustatud nii juunioride kui IBU karikasarja võistluseid ning Euroopa meistrivõistluseid, ent laskesuusatamise näol leidis etapp aset täiesti esimest korda. Selline esmakordne võimalus tähendas korralduskomiteele ekstra suurt enesetõestamist ning seda muu hulgas ka turunduslikus mõttes, millest oli agentuuril La Ecwador hea meel osa saada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele