Autor: Laura Reiter • 17. veebruar 2022

Nädala kampaania case study: Alexela kohvitopsid kui keskkonda säästvad kunstiteosed

Alexela lõi 2020. aastal koostöös eesti kunstnike Epp Maria Kokamägiga ja Maria-Liisa Leonidoviga taaskasutatavad trendikad puitkiududest valmistatud kohvitopsid. Nüüd on need topsid saanud täiendust kahe uue topsi näol, mida kaunistavad Jüri Arraku ja Lola Tehveri teosed. Alexela kaubanduse ja turunduse valdkonnajuht Tiiu Valk ja Optimist Creative’i strateeg Anti Jürgenstein räägivad topsikampaania kohta lähemalt.
Alexela kohvitopsid Lola Tehveri ja Jüri Arraku kunstiteostega

Kampaania eesmärk oli kasvatada oma topsiga kohvi müüki ja keskkonnateadlikkust klientide seas - tõsta taaskasutatavate topside kasutamist ja hoiame loodust ning jõuda üle Eesti autojuhtideni ja mugavuspoe klientideni, kelleks võivad olla ka jalakäijad. Meediamiksis kasutas Alexela seetõttu raadiot ja tugevat välimeediat suurema liiklusega magistraalide ning keskuste lähistel digiekraanidel ja piilaritel. Lisaks olid erilahendused vitriinidel ja suur kohvitopsi erilahendus Tallinnas Hobujaamas. Täiendavalt panid nad rõhku online-reklaamidele uudisteportaalides ja sotsiaalmeedias, lisaks kaasati sisuloojaid, kelle kaudu sooviti jõuda noorema sihtgrupini.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700