• 15.12.21, 11:47

Kiusamisvaba Kooli SA tegevjuht: püsitoetajate leidmine ja annetuskampaaniad moodustavad lõviosa meie tööst

Kiusamisvaba Kooli sihtasutuse vastne tegevjuht Ingi Mihkelsoo rääkis missioonist muuta Eesti koolid kiusamisvabaks, toetuskampaaniate vajalikkusest ja selle valukohtadest ning sellest, kuidas sündis tänavu musta reede ostufestivalile vastukaaluks äkkideena loodud vaateaknakampaania „Mõne lapse jaoks ei ole ainult reeded mustad“, mis viidi ellu koostöös agentuuri Not Perfect Tallinn loovjuhi Alvar Lonksiga.
Kiusamisvaba Kooli sihtasutuse tegevjuht Ingi Mihkelsoo
  • Kiusamisvaba Kooli sihtasutuse tegevjuht Ingi Mihkelsoo
  • Foto: SILLE ANNUK
Ingi Mihkelsoo sõnul moodustab lõviosa nende tööst toetajate leidmine ja seda ka läbi kampaaniate. „Pikaajaliste sihtide seadmiseks ja kvaliteedihüppe jaoks on väljakutse leida stabiilseid püsitoetajaid, mitte ainult ühekordseid annetajaid,“ nentis ta ja lisas, et ettevõtted on oodatud õlga alla panema ka oma teenuste või toodetega. „Näiteks agentuur Videal aitab meid suurte virtuaalsündmuste läbiviimisel ja Not Perfect Tallinn annetuskampaaniatega.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele