Kiusamisvaba Kooli sihtasutuse vastne tegevjuht Ingi Mihkelsoo rääkis missioonist muuta Eesti koolid kiusamisvabaks, toetuskampaaniate vajalikkusest ja selle valukohtadest ning sellest, kuidas sündis tänavu musta reede ostufestivalile vastukaaluks äkkideena loodud vaateaknakampaania „Mõne lapse jaoks ei ole ainult reeded mustad“, mis viidi ellu koostöös agentuuri Not Perfect Tallinn loovjuhi Alvar Lonksiga.

- Kiusamisvaba Kooli sihtasutuse tegevjuht Ingi Mihkelsoo Foto: SILLE ANNUK
Ingi Mihkelsoo sõnul moodustab lõviosa nende tööst toetajate leidmine ja seda ka läbi kampaaniate. „Pikaajaliste sihtide seadmiseks ja kvaliteedihüppe jaoks on väljakutse leida stabiilseid püsitoetajaid, mitte ainult ühekordseid annetajaid,“ nentis ta ja lisas, et ettevõtted on oodatud õlga alla panema ka oma teenuste või toodetega. „Näiteks agentuur Videal aitab meid suurte virtuaalsündmuste läbiviimisel ja Not Perfect Tallinn annetuskampaaniatega.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.