• 29.09.21, 11:17

Riigikogus sündis e-kaubanduse toetusrühm

Riigikogu liikmed moodustasid e-kaubanduse toetusrühma, mille eesmärgiks on aidata arendada e-kaubanduse õiguskeskkonda, tagada siinsetele ettevõtjatele aus konkurentsiolustik, tuua riigile maksutulu, elavdada eksporti ja võimaldada tarbijate mugavat teenindamist.
E-kaubanduse toetusrühma aseesimees Raimond Kaljulaid
  • E-kaubanduse toetusrühma aseesimees Raimond Kaljulaid
  • Foto: Liis Treimann
E-kaubanduse toetusrühma esimehe, Riigikogu liikme Marko Tormi sõnul on e-kaubandus viimastel aastatel kasvanud kiires tempos ning selle mõju majanduse käekäigule on järjest kasvav. „Tegemist on hoogsalt edeneva sektoriga, kus hõivatute osakaal suureneb iga-aastaselt, samuti muutub kaupade piiriülene liikumine aina tavalisemaks,“ märkis ta. „Toetusrühma loomisel on oluline e-kaubanduse teemade üle arutlemine ja kitsaskohtade mõistmine ka parlamentaarsel tasandil. See tähendab vahetut kontakti sektoriga ja sõnumeid valdkonna ettevõtjaid koondavatelt esindusorganisatsoonidelt. Sektori väljakutseid sisuliselt mõistev seadusandja on siht, mille poole soovime liikuda.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele