Tervisekassa avalike suhete ja tervise edenduse osakonna peaspetsialisti Taisi Kõivu sõnul on nad oma töös muutunud oluliselt julgemaks ja stiililt vabamaks, väljudes senisest konservatiivsest mullist – see kõik paistab ka välja ning on tekitanud kõneainet.
Sportlandi turundusjuht Keidi Kitt rääkis, et nende tiimi jaoks on nõudnud suurimat pingutust e-poe ellukutsumine, kuid ühtse tiimina hoiavad nad alati teineteise motivatsiooni laes ja ei kohku ka suuremate väljakutsete ees.
Nordic Milk OÜ turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul pakkus tema tiimi jaoks pandeemia kõrgajal kõige rohkem väljakutseid toodete degusteerimised ja katsetamised distantsilt, kuid tehtud said needki.
Viru Keskuse turundustiim on imepisike, kuhu kuulub turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristel Sooaru ja turunduse projektijuht Helen Kikkas-Tikerpe, kuid sellegipoolest on tubli tandem saanud edukalt hakkama ühe külastatavama paiga turundamisega väga muutlikes oludes.
Selveri turundusjuhi Triin Kaare sõnul meenutab nende turundusosakond pigem väikest reklaamiagentuuri, kus strateegiate ja kujunduste loomise kõrval hallatakse veebi, juhitakse kommunikatsiooni ja reklaamimüüki ning tehakse Eesti ühte edukaimat Facebooki lehte.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.