Levira asutas tütarettevõtte Levira Media Services Ltd tänavu mais. Teenindades rahvusvahelisi meediaettevõtteid Tallinna väljastuskeskuses on Ühendkuningriigist saanud Levira suurim eksporditurg, mis andis eelmisel aastal Levira käibest ligi 13%.
See seab meid paratamatult kehvemasse konkurentsipositsiooni võrreldes digitaalsete platvormidega, kellel sellist järelevalvet ega kohustusi ei ole, ütleb Duo Media Networksi reklaamiosakondade juht Mirjam Viiding.
Eesti reklaamimaastik on stabiilne, kuid tehnoloogia ja rahvusvahelised meediagigandid muudavad mängureegleid ning riik ei tohiks siin lihtsalt pealtvaatajaks jääda, ütleb Intense growth HUBi juht Liis Oper.
Ekspress Grupp viib tütarettevõtte Geenius Meedia osaluse grupile kuuluva meediaettevõtte Delfi Meedia omandisse. Geenius jätkab muutuse järel eraldiseisva meediaväljaandena.
Meie meediaäri on tugev, kuid oleme jõudnud etappi, kus edasiseks kasvuks ja suurema väärtuse loomiseks on vaja märkimisväärseid operatiivseid ja organisatsioonilisi uuendusi, ütleb All Media Groupi juhatuse esimees Pranas Kuisys.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“