• 11.05.21, 10:58

Aasta Turundustiimi nominent: Alexela

AS Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar rääkis, kuidas nende väike, ent tubli tiim viib edukalt ellu väga ambitsioonikaid plaane ning kuidas muutunud olud on teinud nende tiimi veel ühtsemaks ja tugevamaks.
Paremalt: AS Alexela turundusspetsialist Pirjo Piikmann, AS Alexela turunduse projektijuht Piret Mihkelson, Alexela Grupi turundusjuht ja jätkusuutlikkuse eestvedaja Kadri Ambos, AS Alexela  turundusjuht Mariliis Mähhar, Alexela Grupi kommunikatsioonijuht Marit Liik
  • Paremalt: AS Alexela turundusspetsialist Pirjo Piikmann, AS Alexela turunduse projektijuht Piret Mihkelson, Alexela Grupi turundusjuht ja jätkusuutlikkuse eestvedaja Kadri Ambos, AS Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar, Alexela Grupi kommunikatsioonijuht Marit Liik
Mis te arvate, millega on teie tiim nominatsiooni ära teeninud ehk millega olete silma paistnud?

Seotud lood

Uudised
  • 10.03.21, 09:13
Aasta Turundustiim 2020 nominendid
3. ja 4. juunil 2021 toimub turunduskonverents Password, kus kuulutatakse välja Aasta Turundustiim 2020.
Uudised
  • 03.05.21, 15:27
Password 2021 osalejate nimekiri
3. ja 4. juunil 2021 toimub Kultuurikatlas turunduskonverents Password. Vaata, kes ennast praeguseks kirja on pannud, ja tule ka! Saadaval on ka veebipiletid.
Uudised
  • 11.05.21, 11:47
Aasta Turundustiimi nominent: Kaubamaja
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis, et tema tiimi olulisteks märksõnadeks on paindlikkus, soov igast olukorrast võtta maksimum ning armastus muutuste vastu, milles nad näevad uusi võimalusi, olles mitte ainult kohanejad, vaid ka suunanäitajad.
Uudised
  • 12.05.21, 09:22
Aasta Turundustiimi nominent: Elisa Eesti
Elisa Eesti turundusjuht Karin Kanepi sõnul on nende üheks suureks trumbiks konkurentsitihedas valdkonnas omanäoline filmilik reklaamikeel, mis aitab kindlasti teiste seast esile kerkida. Elisa Eesti oli Aasta Turundustiim 2019 võitja.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele