Ainult tellijatele
Autor: Merle Viirmaa • 29. märts 2021
Ainult tellijatele

Kuidas nauding ja valu meid ostma ajavad?

Kõik turunduse sissejuhatuskursused taovad tudengitele pähe turunduse nelja P-d: price, promotion, product, place. Sügavam tähendus peitub tarbimise uutes P-des: pain, pleasure ja purchase (valu, nauding ja ost). Miks see oluline on, räägib raamatu Pimenägemine põhjal Merle Viirmaa, ACC, ICF, turundusjuhtide arenguprorgammi juhtivõppejõud, EBS Execu-tive Education.

Merle Viirmaa

Meie ostukäitumist ajendavad tugevalt meie suhe naudingu ja valuga ning nende omavaheline suhe. Oleme näinud, et need suhted on kõike muud kui lihtsad. Nauding on tabamatu, kõige paremini saavutatav selle püüdlemise käigus, juhuslik ja raskesti ennustatav. Kuigi teeme oste selle järgi, mida arvame endale naudingut valmistavat (olgugi, et eksime sageli), teeme me oste rohkemgi valu vältimise põhjal.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700