Autor: Best Marketing • 18. november 2020

Digiteo võitja case study: liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks

Liitreaalsuse kasutamine airBalticu lennupiletite müümiseks tõi Mediabrands Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu mobiilsete rakenduste/reklaami kategoorias.
Erki Heinsaar
Foto: Raul Mee

Ärisektor: B2C

Digiturunduse valdkond: Mobiilsed rakendused/reklaam

Klient: airBaltic

Agentuur: Mediabrands Digital

Kampaania/töö pealkiri: Liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks

Periood: Jaanuar – märts 2020

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700