• 18.11.20, 16:41

Digiteo võitja case study: liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks

Liitreaalsuse kasutamine airBalticu lennupiletite müümiseks tõi Mediabrands Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu mobiilsete rakenduste/reklaami kategoorias.
Erki Heinsaar
  • Erki Heinsaar
  • Foto: Raul Mee
Ärisektor: B2C
Digiturunduse valdkond: Mobiilsed rakendused/reklaam
Klient: airBaltic
Agentuur: Mediabrands Digital
Kampaania/töö pealkiri: Liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks
Periood: Jaanuar – märts 2020

Seotud lood

Uudised
  • 01.06.20, 12:10
Mediabrands Digital ja airBaltic said kolmanda Facebooki eduloo
Mediabrands Digital saavutas koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo. Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mille poolest see kahest eelmisest eduloost erineb, mida üldse kujutab endast Facebooki edulugu ja millist kasu toob Facebooki partneriks olemine.
Uudised
  • 27.11.19, 19:34
Digitegu Grand Prix’ võitja: airBaltic serverless AWS bänner
ADM Media juhtimisel lõid arendus- ja pilveteenuste üksused koostöös MBD’ga airBalticule serverless AWS bänneri, mis võitis Aasta Digitegu konkursil nii online-reklaami kategooria kui ka peaauhinna Grand Prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Uudised
  • 05.11.18, 17:52
Case study: Digitegu võitja - airBalticu online müügi kasvatamine läbi Facebooki uusimate lahenduste
Digitegu Facebooki reklaami kategooria võitja airBalticu kampaania eesmärk oli saada aru, kuidas kasutajad erinevate ekraanide vahel liiguvad, sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle piletimüüki tõsta. Selleks kasutati Facebooki uusimaid lahendusi nagu Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution.
Uudised
  • 19.10.18, 15:28
Facebook tunnustas airBalticut ja Mediabrands Digitali
Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. See on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele