Digiteo võitja case study: liitreaalsuse kasutamine lennupiletite müümiseks
Liitreaalsuse kasutamine airBalticu lennupiletite müümiseks tõi Mediabrands Digitalile konkursil Aasta Digitegu 2020 võidu mobiilsete rakenduste/reklaami kategoorias.
Mediabrands Digital saavutas koostöös airBalticuga juba järjekorras kolmanda ametliku Facebooki eduloo. Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Marketingile antud intervjuus, mille poolest see kahest eelmisest eduloost erineb, mida üldse kujutab endast Facebooki edulugu ja millist kasu toob Facebooki partneriks olemine.
ADM Media juhtimisel lõid arendus- ja pilveteenuste üksused koostöös MBD’ga airBalticule serverless AWS bänneri, mis võitis Aasta Digitegu konkursil nii online-reklaami kategooria kui ka peaauhinna Grand Prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Digitegu Facebooki reklaami kategooria võitja airBalticu kampaania eesmärk oli saada aru, kuidas kasutajad erinevate ekraanide vahel liiguvad, sellest infost lähtuvalt neile kõige asjakohasemaid pakkumisi edastada ning läbi selle piletimüüki tõsta. Selleks kasutati Facebooki uusimaid lahendusi nagu Dynamic Ads for Travel ja Facebook Attribution.
Sel nädalal avaldas Facebook Baltikumi esimese eduloo, mis kajastab airBalticu tulemuste kasvatamist läbi uuenduslike reklaamivõimaluste. See on suur kompliment ka kogu Eesti digimaastikule.
COPIX ühendab stendis loovuse ja tehnilised lahendused
Enim levinud viisiks kauplustes, üritustel, näitustel, messidel oma ettevõtte või toodetega silma jäämiseks on stendide või teiste sarnaste POS-toodete kasutamine. Silmatorkav ja visuaalselt atraktiivne lahendus köidab ja seob tähelepanu.