• 08.10.20, 12:18

Meedialiidu digitellimuste arv jätkas kasvu

Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said septembris juurde enam kui kolm tuhat tasulist digitellimust.
Eesti Meediaettevõtete Liidu digitellimused kuude lõikes
  • Eesti Meediaettevõtete Liidu digitellimused kuude lõikes
Kui augustis oli tasulisi digitellimusi 110 565, siis septembri lõpu seisuga oli neid 113 873.

Seotud lood

Uudised
  • 09.09.20, 19:46
Meediaettevõtted kaebasid Euroopas ERRi peale
Meediafirmad soovivad, et Eestis tegutsevad erameedia organisatsioonid saaks konkureerida turul võrdsetel alustel – seda nii reklaamimüügis kui ka online-uudiste edastamisel.
Uudised
  • 09.09.20, 15:39
Augustis kasvas Meedialiidu digitellimuste arv märkimisväärselt
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said augustis juurde ligi seitse tuhat tasulist digitellimust, mis teeb augusti seisuga tasuliste digitellimuste arvuks 110465.
Uudised
  • 07.07.20, 13:34
Meedialiit sai täis 100 000 digitellimust ja alustab kampaaniaga
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juuniga kokku 100 000 tasulist digitellimust, mis on 30% rohkem kui mullu septembris. Nüüd alustab liit kampaaniaga „Liitu 100 000 klubiga ja tarbi usaldusväärset ajakirjandust“.
Uudised
  • 19.03.20, 12:24
Meedialiidu juht kutsub eelistama reklaamikanalina Eesti meediaväljaandeid
Eesti Meediaettevõtete Liidu juht Merle Viirmaa-Treifeldt kutsub eelistama Eesti ajakirjandust sotsiaalmeediale ja välismaistele platvormidele, sest kuigi meediatarbimises püsitatakse järjest rekordeid, siis reklaamiandjad on ettevaatlikud ja Eesti meediajuhid prognoosivad suurt reklaamikäibe langust.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele