• 07.07.20, 13:34

Meedialiit sai täis 100 000 digitellimust ja alustab kampaaniaga

Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juuniga kokku 100 000 tasulist digitellimust, mis on 30% rohkem kui mullu septembris. Nüüd alustab liit kampaaniaga „Liitu 100 000 klubiga ja tarbi usaldusväärset ajakirjandust“.
Eesti Meediaettevõtete Liidu digitellimused kuude lõikes alates septembrist
  • Eesti Meediaettevõtete Liidu digitellimused kuude lõikes alates septembrist
  • Foto: Best Marketing
Oxford Reuters Institute uuris sel kevadel digimeedia olukorda 40 riigis ja nende andmetel on usaldus ajakirjanduse vastu kõikjal oluliselt kasvanud. Kriisis ületas ajakirjanduse usaldusväärsus sotsiaalmeediat, videoplatvorme ja suhtlusrakendusi rohkem kui kahekordselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele