Augustis kasvas Meedialiidu digitellimuste arv märkimisväärselt
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said augustis juurde ligi seitse tuhat tasulist digitellimust, mis teeb augusti seisuga tasuliste digitellimuste arvuks 110465.
Eesti Meediaettevõtete Liidu juht Merle Viirmaa-Treifeldt kutsub eelistama Eesti ajakirjandust sotsiaalmeediale ja välismaistele platvormidele, sest kuigi meediatarbimises püsitatakse järjest rekordeid, siis reklaamiandjad on ettevaatlikud ja Eesti meediajuhid prognoosivad suurt reklaamikäibe langust.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on Eesti pigem skandinaavialik riik, kus meediaväljaannete paber- ja digitellimuste arv on suur.
Eesti Meediaettevõtete Liidu liikmesväljaanded said juuniga kokku 100 000 tasulist digitellimust, mis on 30% rohkem kui mullu septembris. Nüüd alustab liit kampaaniaga „Liitu 100 000 klubiga ja tarbi usaldusväärset ajakirjandust“.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.