Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on Eesti pigem skandinaavialik riik, kus meediaväljaannete paber- ja digitellimuste arv on suur.
„Meil võiks kogu Eesti meedia peale kokku olla 300 000 tellijat tänase 100 000 asemel,“ ütles Rüütsalu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tema sõnul ollakse ikkagi suhteliselt teekonna alguses, kus meedia on kolinud internetti. „Näen, et tulevikus on igal haritud inimesel olemas 2-3 meediaväljaande tellimust.“
Koroonaviirusest tingitud eriolukord ja piirangud kahandasid tänavu II kvartalis Baltimaade suurima meediakontserni Ekspress Grupp käivet viiendiku võrra, kuid ettevõte suutis tänu kulude kärpimisele teenida kasumi.
AS Ekspress Grupp kasvatas tänavu I kvartalis digitaalsetele teenustele tuginedes käivet, kuid jäi sesoonsuse, intressikulude suurenemise ja kvartali lõpus saabunud majanduskriisi tõttu kahjumisse, selgub ettevõtte 2020. aasta I kvartali vahearuandest.
Meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas 2019. aastal digitaalsete tulude suurenemise toel müügitulu ning teenis aasta kokkuvõttes 1,4 miljoni euro suuruse puhaskasumi, selgub ettevõtte esmastest auditeerimata majandustulemustest.
Meediaettevõtete liit soovib, et digimaks kehtestatakse juba 2021. aastal. Eskpress Grupi tegevjuht ja juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu peab seda täiesti mõeldavaks, Äripäeva peadirektor Igor Rõtov arvab, et aasta 2021 on ülioptimistlik.