Autor: Maarit Eerme • 4. august 2020

Ekspress Grupi juht: tasuline sisu tuleb kõikjale

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul on Eesti pigem skandinaavialik riik, kus meediaväljaannete paber- ja digitellimuste arv on suur.
Mari-Liis Rüütsalu
Foto: Rauno Volmar

„Meil võiks kogu Eesti meedia peale kokku olla 300 000 tellijat tänase 100 000 asemel,“ ütles Rüütsalu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Tema sõnul ollakse ikkagi suhteliselt teekonna alguses, kus meedia on kolinud internetti. „Näen, et tulevikus on igal haritud inimesel olemas 2-3 meediaväljaande tellimust.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700