• 28.02.20, 08:43

Ekspress Grupp teenis eelmisel aastal 1,4 miljonit eurot puhaskasumit

Meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas 2019. aastal digitaalsete tulude suurenemise toel müügitulu ning teenis aasta kokkuvõttes 1,4 miljoni euro suuruse puhaskasumi, selgub ettevõtte esmastest auditeerimata majandustulemustest.
Ekspress Grupp teenis eelmisel aastal 1,4 miljonit eurot puhaskasumit
Ekspress Grupi müügitulu ulatus eelmise aasta neljandas kvartalis 21,7 miljoni euroni ja 2019. aastal kokku 75,3 miljoni euroni. Neljandas kvartalis kasvasid kontserni tulud 11% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Enim suurenesid digitaalsed tulud, mis kasvasid eelmise aastaga võrreldes 22% ja moodustasid detsembri lõpuks juba 60% kontserni meediasegmendi müügitulust.
Ekspress Grupi kasum enne intresse, makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli neljandas kvartalis 3,28 miljonit eurot ja 12 kuu jooksul kokku 7,16 miljonit eurot. Neljandas kvartalis teenis ettevõte viimase viie aasta suurima EBITDA.
Kontsern jõudis tulude kasvule tuginedes kasumisse, teenides neljandas kvartalis 1,65 miljonit eurot puhaskasumit ning lõpetas majandusaasta kokku 1,41 miljoni euro suuruse puhaskasumiga.
Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul tuleneb ettevõtte tulude kasv nii digitaalse äri orgaanilisest kasvust kui viimastel aastatel omandatud uutest ärivaldkondadest. „Tulude kasv ja kasumisse jõudmine näitavad, et Ekspress Grupi pikaajaline strateegia minna üle digitaalsele ärimudelile kulgeb edukalt. Viimase 5 aasta jooksul ellu viidud tegevuste tulemusena sõltub ettevõte järjest vähemal määral trükiteenustest,“ märkis Rüütsalu.
2019. aastal kasvas tugevalt Ekspress Grupi meediaväljaannete digitellimuste hulk. Järjest suurem hulk meediaväljaannete lugejaid on valmis digitaalse veebisisu eest maksma. Kõige suuremat kasvu näitasid digitellimused Eestis ja Lätis. Leedus hakkas Ekspress Grupp tasulist sisu pakkuma alles kolmandas kvartalis, kuid ka sealsed tulemused on julgustavad. Ettevõte teeb ka järgmistel aastatel pingutusi digitellimuste hulga suurendamiseks kõigis kolmes Balti riigis.
Ekspress Grupi juhtkond teeb ettepaneku jätta eelmise majandusaasta kasum jaotamata, kuna kontserni eesmärk on jätkata investeeringuid digitaalse ärisuuna kasvatamisse. Ettevõte keskendub edaspidi nii olemasoleva digitaalse äri orgaanilisele kasvule kui ka võimaluste leidmisele ärimahtude kasvatamiseks uute omandamiste teel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele