Ekspress Grupp teenis eelmisel aastal 1,4 miljonit eurot puhaskasumit
Meediakontsern Ekspress Grupp kasvatas 2019. aastal digitaalsete tulude suurenemise toel müügitulu ning teenis aasta kokkuvõttes 1,4 miljoni euro suuruse puhaskasumi, selgub ettevõtte esmastest auditeerimata majandustulemustest.
Ekspress Grupi müügitulu ulatus eelmise aasta neljandas kvartalis 21,7 miljoni euroni ja 2019. aastal kokku 75,3 miljoni euroni. Neljandas kvartalis kasvasid kontserni tulud 11% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Enim suurenesid digitaalsed tulud, mis kasvasid eelmise aastaga võrreldes 22% ja moodustasid detsembri lõpuks juba 60% kontserni meediasegmendi müügitulust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]