• 30.04.20, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspress Grupp kasvatas I kvartalis käivet, kuid jäi kahjumisse

AS Ekspress Grupp kasvatas tänavu I kvartalis digitaalsetele teenustele tuginedes käivet, kuid jäi sesoonsuse, intressikulude suurenemise ja kvartali lõpus saabunud majanduskriisi tõttu kahjumisse, selgub ettevõtte 2020. aasta I kvartali vahearuandest.
Mari-Liis Rüütsalu
  • Mari-Liis Rüütsalu
  • Foto: Rauno Volmar
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta esimese kvartali müügitulu ulatus 15,7 miljonit euroni, mida on võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 0,4 miljonit eurot ehk 2 protsenti enam. Kasum enne intresse makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli 0,67 miljonit eurot, kasvades aastaga 0,06 miljonit eurot ehk 9 protsenti. I kvartali puhaskahjumiks kujunes 0,74 miljonit eurot, mida on võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 0,13 miljonit eurot ehk 21 protsenti enam.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele