AS Ekspress Grupp kasvatas tänavu I kvartalis digitaalsetele teenustele tuginedes käivet, kuid jäi sesoonsuse, intressikulude suurenemise ja kvartali lõpus saabunud majanduskriisi tõttu kahjumisse, selgub ettevõtte 2020. aasta I kvartali vahearuandest.

- Mari-Liis Rüütsalu Foto: Rauno Volmar
ASi Ekspress Grupp 2020. aasta esimese kvartali müügitulu ulatus 15,7 miljonit euroni, mida on võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 0,4 miljonit eurot ehk 2 protsenti enam. Kasum enne intresse makse, kulumit ja amortisatsiooni (EBITDA) oli 0,67 miljonit eurot, kasvades aastaga 0,06 miljonit eurot ehk 9 protsenti. I kvartali puhaskahjumiks kujunes 0,74 miljonit eurot, mida on võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 0,13 miljonit eurot ehk 21 protsenti enam.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.