Meediafirmad soovivad, et Eestis tegutsevad erameedia organisatsioonid saaks konkureerida turul võrdsetel alustel – seda nii reklaamimüügis kui ka online-uudiste edastamisel.

- Eesti Meediaettevõtete Liidu juht Merle Viirmaa-Treifeldt Foto: Raul Mee
Meediaettevõtete Liit esitas esmaspäeval kaebuse Euroopa Komisjonile, sest näeb Eesti meediamaastikul ebatervet konkurentsi läbi riigieelarve rahastatud ERRi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.