• 13.05.16, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Tele2 seadmekindlustuse lansseerimine

Tele2 seadmekindlustuse kampaania parandas ettevõtte kuvandit, võimaldas kliendil saada juurde lisaväärtust ning pikk ja põhjalik eeltöö tagas eesmärkide täitmise.
Tele2 seadmekindlustuse kampaania
  • Tele2 seadmekindlustuse kampaania
Kampaania nimi: Eesti esimene mobiilioperaatori poolt pakutava seadmekindlustuse turule toomine.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele