Loe lisaks: Eesti Disainiauhinnad 2020 võitjad
Peaauhinna sai Lastefondi püsiannetuskampaania “Jäta üks asi ostmata”
Peapreemia pälvinud Lastefondi kampaania “Jäta üks asi ostmata” suurendas püsiannetajate arvu 29% ja püsiannetuste summat 44%.
Kampaania autoriks on turundusagentuur Salama, mille loovjuht Madis Ots on teinud Lastefondile kampaaniaid juba 20 aastat, alates fondi asutamisest. Loovagentuur Salama, produktsioonifirma Kuukulgur Film, helistuudio Orbital Vox Stuudiod ja meediaagentuur Vizeum töötasid kõik kampaania heaks 100% pro bono, samuti olid tasuta meediapinnad.
Loe lisaks: CASE STUDY: kampaania, mis muutis Eesti annetamiskultuuri
Kuldmuna grand prix antakse aasta silmapaistvaima töö eest ja otsustatakse kõikide žüriide üleselt.
Elutööpreemia pälvis Rain Pikand
Rain Pikand on loovagentuuri Division üks asutajatest ja pikaajaline loovjuht. Meenutamiseks tollest ajast: Estonian Airi CVI ja lennukid, Saku Kulla reklaamfilm „Scheisse“, Tere piima pakendid ja EMT „Mina“ kampaania“. Digireklaami tehnoloogiafirma Nexd asutajana on ta teinud koostööd maailma tipp-brändidega nagu Nike, Adidas, Mercedes, BMW ja Samsung. Aasta tagasi asus Rain Pikand tööle Inbanki e-kommertstegevuse juhina.
Loe lisaks:
“Andekale inimesele kohaselt on ta nakkavat tüüpi inimene, mis tähendab, et need, kes temaga koostööd teevad, muutuvad pigem temasarnasteks. Tema teistesarnaseks mitte kunagi," ütles Tanki loovjuht Joel Volkov.
Kuldmuna elutööpreemia antakse välja pikaaegse ja kaaluka panuse eest turundusvaldkonda tervikuna. Varasemalt on selle tiitliga saanud Linnar Priimägi, Hando Sinisalu, Tiina Hiob, Hans H. Luik ja Olav Osolin. Elutööpreemia laureaadid pakuvad välja Turundajate Liidu liikmed, lõpliku otsuse laureaadi osas teeb liidu juhatus.