Autor: Best Marketing • 10. märts 2020

CASE STUDY: Kampaania, mis muutis Eesti annetamiskultuuri

Kampaania kasu oli reaalselt mõõdetav ja elusid muutev, mitte lihtsalt ilus jutt stiilis “panime inimesed ja meedia rääkima”. Ja seda kõike null-eelarvega – kõik osapooled töötasid 100% pro bono.
Madis Ots reklaamiagentuurist Salama võttis vastu auhinna avaliku sektori parima turundusteo eest, milleks oli Lastefondi kampaania "Jäta üks asi ostmata".
Foto: Photo:Marko Mumm

”Jäta üks asi ostmata” oli suur samm mitte vaid raskelt haigete laste ravivõimaluste püsival parandamisel, vaid kogu Eesti annetamiskultuuri arendamisel, tuues püsiannetuse kui ülivajaliku, ent seni väga probleemse annetusformaadi inimestele lähemale kui kunagi varem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700