30 juuni 2015
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab

Rain Pikand  

Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand.

Viimati andsid Best Marketingile intervjuu 5 aastat tagasi. Millega sa viimasel ajal tegelenud oled?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee