• 30.06.15, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rain Pikand: Poleks uskunud, et klassikalise reklaamiga aeg otsa saab

Rain Pikand räägib, miks ta Divisionist ära tuli ja mis on Nexd, millega ta nüüd tegeleb. "Tingituna tehnoloogia arengust on kogu reklaam ja turundus tohutus muutumises. Loovagentuurid võitlevad oma eksistentsi eest," ütleb Pikand.
Rain Pikand
  • Rain Pikand
Viimati andsid Best Marketingile intervjuu 5 aastat tagasi. Millega sa viimasel ajal tegelenud oled?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele