• 26.06.20, 10:51

Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale

Euroopa suurima säästva tehnoloogia idufirmade konkursi PowerUp! võitis Eesti idufirma Woola, kes pälvis 50 000-eurose peaauhinna ning aasta idufirma tiitli.
Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale
PowerUp! konkurss on Ida- ja Kesk-Euroopa piirkonna kaalukaim idufirmade võistlus, mida Euroopa suurim säästva energia valdkonda toetav mõjufond EIT InnoEnergy korraldas juba kuuendat korda. Üle 360 programmi kandideerinud idufirma seast pääses riiklikest eelvoorudest lõppvõistlusele 14 iduettevõtet erinevatest Kesk- ja Ida-Euroopa riikidest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele