• 26.06.20, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale

Euroopa suurima säästva tehnoloogia idufirmade konkursi PowerUp! võitis Eesti idufirma Woola, kes pälvis 50 000-eurose peaauhinna ning aasta idufirma tiitli.
Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale
PowerUp! konkurss on Ida- ja Kesk-Euroopa piirkonna kaalukaim idufirmade võistlus, mida Euroopa suurim säästva energia valdkonda toetav mõjufond EIT InnoEnergy korraldas juba kuuendat korda. Üle 360 programmi kandideerinud idufirma seast pääses riiklikest eelvoorudest lõppvõistlusele 14 iduettevõtet erinevatest Kesk- ja Ida-Euroopa riikidest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele