Euroopa parimaks roheidufirmaks pärjati Eesti ettevõte, mis toodab lambavillast pakkematerjale
Euroopa suurima säästva tehnoloogia idufirmade konkursi PowerUp! võitis Eesti idufirma Woola, kes pälvis 50 000-eurose peaauhinna ning aasta idufirma tiitli.
PowerUp! konkurss on Ida- ja Kesk-Euroopa piirkonna kaalukaim idufirmade võistlus, mida Euroopa suurim säästva energia valdkonda toetav mõjufond EIT InnoEnergy korraldas juba kuuendat korda. Üle 360 programmi kandideerinud idufirma seast pääses riiklikest eelvoorudest lõppvõistlusele 14 iduettevõtet erinevatest Kesk- ja Ida-Euroopa riikidest.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.