26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Teisipäeval, 16. juunil esinevad Alexela turundus- ja jaemüügijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar.

- Kadri Ambos ja Mariliis Mähhar
Alexela viis hiljuti lõpuni neli aastat kestnud brändivärskenduse. "Brändimuudatus või -värskendus on suur samm iga ettevõtte ja seal töötavate inimeste jaoks. Paljud ilmselt ei oskakski hinnata kuivõrd nad oma ettevõtte brändiga emotsionaalselt seotud on, mis tähendab, et muudatusi selles vallas tajutakse eriti teravalt ja esimene reaktsioon uuele ei pruugi olla alati kõige positiivsem. Tagantjärgi saame kogemuse põhjal öelda, et uue brändi omaksvõtt ettevõtte sees võttis aega umbes kaks aastat,"
kommenteeris Alexela turundus- ja jaemüügijuht Kadri Ambos.
Ambos tõi välja, et praguseks on Alexela tuntus tanklakettide hulgas võrreldes brändiuuenduse eelse ajaga kasvanud 29%. Uuenduskuuri läbinud brändi elemente kasutati ka sel kevadel tehtud
kampaanias "Anname koos Eestile jõudu".
Kadri Ambos ja Mariliis Mähhar räägivad 16. juunil oma ettekandes järgmistel teemadel:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
BEST MARKETING CLUB
26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk
5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv
9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann
16.06 – Alexela turundus- ja jaemüügijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar

- Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".
Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.
Seotud lood
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.