Autorid: Best Marketing, Marianne Liibert, Kadri Ambos • 27. mai 2020
Ainult tellijatele
CASE STUDY: Alexela edukas brändivärskendus
Alexela jaemüügi- ja turundusjuht Kadri Ambos tõi välja neli aastat väldanud Alexela brändiuuenduse viis etappi: brändi positsioneeringu analüüs, uue brändi ehitamine, uue brändi jõustamine ja kasutuselevõtt, brändi arendamine ning ettevõtte väärtuste väljatöötamine.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]