• 22.04.20, 14:15

Enel Kolk: Juba täna tuleb mõelda ja planeerida tegevused, kuidas normaalne äritegevus taastada

Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
"Ei tohi unustada, et iga sõnum, isegi kui selleks on vaid “kogu kaup poole hinnaga”, kujundab ettevõtte mainet ning omab pikaajalisemat mõju kui vaid bänneri nägemise hetk," sõnas Enel Kolk.
  • "Ei tohi unustada, et iga sõnum, isegi kui selleks on vaid “kogu kaup poole hinnaga”, kujundab ettevõtte mainet ning omab pikaajalisemat mõju kui vaid bänneri nägemise hetk," sõnas Enel Kolk.
Kuidas on eriolukord mõjutanud turundusosakonna töökorraldust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele