Enel Kolk: Juba täna tuleb mõelda ja planeerida tegevused, kuidas normaalne äritegevus taastada
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
"Ei tohi unustada, et iga sõnum, isegi kui selleks on vaid “kogu kaup poole hinnaga”, kujundab ettevõtte mainet ning omab pikaajalisemat mõju kui vaid bänneri nägemise hetk," sõnas Enel Kolk.
Kuidas on eriolukord mõjutanud turundusosakonna töökorraldust?
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.