BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
BM Club on nüüd tagasi webinari vormis - ja juba enne suve saate osa nelja suure Eesti ettevõtte turunduse kogemustest.
Kõikide klubide teema on sama: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme". Webinar koosneb ca 45 min pikkusest ettekandest ja 45 min pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Sel korral kuulame Kaubamaja lugu. Esineb Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
Esinejad puudutavad oma ettekannetes järgmisi teemasid:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub teie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
Lisainfot veebiseminari kohta saab küsida kirjutades
[email protected].
Seotud lood
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.