26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Tele2 brändikommunikatsioon võitis aasta parima meediateo auhinna ning 5. juunil räägibki Best Marketing Clubis oma tegemistest Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv.
- Neljaosalise veebiseminaride seeria Best Marketing Club teine esineja on Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv.
2019. aasta alguses oli Tele2 enamike mõõdetavate brändi kvaliteedinäitajatega (välja arvatud hinnakuvand) oma peamistest konkurentidest mõnevõrra taga. Samas pole hind enam ammu telekomi sektoris peamine mõjutaja. Seega oli brändil vaja näidata ennast väljakutsuja rollis, kes murrab sektoris levinud tavasid. Tulemus? Koostöös MediaBrokeriga sündinud Tele2 brändikommunikatsiooni tegevused tunnistati 2019. aasta parimaks meediateoks. Aasta jooksul tehti kolm kampaaniat, mille tulemused ületasid kõiki ootusi.
„Tele2 on telekomiturul ambitsioonikas väljakutsuja bränd, tahame igavasse telekomisektorisse tuua värskust ja uut hingamist. 2019. aasta alguses lõime uue strateegia. Sellest lähtuvalt lõpetasime esimese telekomifirmana Eestis ära asjad, mis inimestele ei meeldi. Strateegiaga tahame säilitada hinnaliidri kuvandi, aga meie peamine eesmärk on saada parima klienditeenindusega ettevõtteks Eestis,"
kommenteeris Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv.
Soov saada parima teenindusega ettevõtteks kajastub ka ettevõtte igapäevastes toimetustes –
loe tõestisündinud lugusid, mis leidsid aset eriolukorra ajal. Liina Liiv räägib 5. juunil oma ettekandes järgmistel teemadel:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
BEST MARKETING CLUB
Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?
26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk
5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv
9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann
16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar
- Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".
Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.
Seotud lood
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele