26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. 9. juunil räägivad Bigbanki turundusjuht Eve Järve ning kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann turundusest panganduse valdkonnas.

- Eve Järve ja Mirjam Peetsmann
Bigbanki turundustiimis planeeritakse kõiki tegevusi kliendi vaatest lähtuvalt. "Mõõdame järjepidevalt klientide rahulolu ja tagasisidet ning selle põhjal timmime ka oma turundustegevusi", sõnas Best Marketingile antud intervjuus
Bigbank Eesti turundusüksuse juht Eve Järve.
Miks kliendi rahulolu nii oluline on? Hea kasutajakogemus ja rahulolu pakutava teenusega tähendavad, et klient soovitab ettevõtet suurema tõenäosusega ka enda sõpradele ja tuttavatele. Järve selgitas, et pangandus on reklaami mõistes tugevalt reguleeritud valdkond: "Täna on televisioonis ja raadios lubatud vaid brändikampaaniad ning teistes kanalites tohib reklaamida ainult laenutoote nime koos sinna juurde kuuluva kohustusliku teabega, muu info on keelatud. Sellised kommunikatsioonipiirangud puudutavad kõiksuguseid tarbijakrediidi tooteid ja teenuseid, alates tarbimislaenudest ning lõpetades näiteks autode, kodumasinate või aiatööriistade järelmaksuga. Igasugune lisainfo, mis aitaks tarbijatel teha teadlikumaid valikuid, on keelatud."
Loe pikemalt: Parim turundus on kliendi soovitusEve Järve ja Mirjam Peetsmann räägivad 9. juunil oma ettekandes järgmistel teemadel:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
BEST MARKETING CLUB
Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?
26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk
5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv
9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann
16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar

- Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".
Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.
Seotud lood
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.