Best Marketing Club: kolmandana esinevad Eve Järve ja Mirjam Peetsmann

26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. 9. juunil räägivad Bigbanki turundusjuht Eve Järve ning kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann turundusest panganduse valdkonnas.

Eve Järve ja Mirjam Peetsmann  

Bigbanki turundustiimis planeeritakse kõiki tegevusi kliendi vaatest lähtuvalt. "Mõõdame järjepidevalt klientide rahulolu ja tagasisidet ning selle põhjal timmime ka oma turundustegevusi", sõnas Best Marketingile antud intervjuus Bigbank Eesti turundusüksuse juht Eve Järve.

Miks kliendi rahulolu nii oluline on? Hea kasutajakogemus ja rahulolu pakutava teenusega tähendavad, et klient soovitab ettevõtet suurema tõenäosusega ka enda sõpradele ja tuttavatele. Järve selgitas, et pangandus on reklaami mõistes tugevalt reguleeritud valdkond: "Täna on televisioonis ja raadios lubatud vaid brändikampaaniad ning teistes kanalites tohib reklaamida ainult laenutoote nime koos sinna juurde kuuluva kohustusliku teabega, muu info on keelatud. Sellised kommunikatsioonipiirangud puudutavad kõiksuguseid tarbijakrediidi tooteid ja teenuseid, alates tarbimislaenudest ning lõpetades näiteks autode, kodumasinate või aiatööriistade järelmaksuga. Igasugune lisainfo, mis aitaks tarbijatel teha teadlikumaid valikuid, on keelatud." Loe pikemalt: Parim turundus on kliendi soovitus

Eve Järve ja Mirjam Peetsmann räägivad 9. juunil oma ettekandes järgmistel teemadel:

1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega

2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?

3. kliendikogemuse juhtimine

4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid

5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus

6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga

BEST MARKETING CLUB

Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?

26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk

5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv

9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann

16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar

REGISTREERU SIIN!

Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".   

Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.

Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.

Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.

Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.

Jaga lugu:
Seotud lood
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700