Dali Kask • 21 aprill 2020
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas sinu bränd kõlab?

Helid mõjutavad meid rohkem, kui teadvustada oskame, sest kuulmismeele kaudu info saamise võimekus on nägemismeelega võrreldes laiem ja alateadlikum. 60% tarbijatest usub, et helide või muusika kasutamine turunduses muudab toote, brändi või kampaania meeldejäävamaks kui ainult visuaalsed atribuudid ja ligi 50% tarbijatest on veendunud, et helid mõjutavad brändi kuvandit ja seovad tarbija emotsionaalselt konkreetse brändiga.

Muusikapsühholoog ja Artist Media helidisiani loovjuht Dali Kask kirjutas audiobrändingust ja helide kasutamisest turunduses.  

Efektiivsem turundus ja rahulolevamad kliendid

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:
  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700