Helid mõjutavad meid rohkem, kui teadvustada oskame, sest kuulmismeele kaudu info saamise võimekus on nägemismeelega võrreldes laiem ja alateadlikum. 60% tarbijatest usub, et helide või muusika kasutamine turunduses muudab toote, brändi või kampaania meeldejäävamaks kui ainult visuaalsed atribuudid ja ligi 50% tarbijatest on veendunud, et helid mõjutavad brändi kuvandit ja seovad tarbija emotsionaalselt konkreetse brändiga.
Muusikapsühholoog ja Artist Media helidisiani loovjuht Dali Kask kirjutas audiobrändingust ja helide kasutamisest turunduses.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]