• 21.04.20, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas sinu bränd kõlab?

Helid mõjutavad meid rohkem, kui teadvustada oskame, sest kuulmismeele kaudu info saamise võimekus on nägemismeelega võrreldes laiem ja alateadlikum. 60% tarbijatest usub, et helide või muusika kasutamine turunduses muudab toote, brändi või kampaania meeldejäävamaks kui ainult visuaalsed atribuudid ja ligi 50% tarbijatest on veendunud, et helid mõjutavad brändi kuvandit ja seovad tarbija emotsionaalselt konkreetse brändiga.
Muusikapsühholoog ja Artist Media helidisiani loovjuht Dali Kask kirjutas audiobrändingust ja helide kasutamisest turunduses.
  • Muusikapsühholoog ja Artist Media helidisiani loovjuht Dali Kask kirjutas audiobrändingust ja helide kasutamisest turunduses.
Efektiivsem turundus ja rahulolevamad kliendid

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele