• 21.04.20, 15:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eriolukord on mõjutanud vähemalt 91% juhul inimeste käitumist

Mõtete kogumiseks tööpäeval aknast välja vaadates ei avane sealt paljudele tavapärane ja tuttav pilt. Olukord on hetkel teistsugune ja et sellest paremini aru saada, viisid Dentsu Estonia ja Norstat Eesti läbi uuringu, kus küsisiti tarbijate üldise käitumise ja meediakäitumise kohta.
Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda kommenteeris uuringu tulemusi.
  • Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda kommenteeris uuringu tulemusi.
Uuring viidi läbi veebiküsitlusena aprilli alguses ning sellele vastas 1000 eestimaalast vanuses 18-74 aastat. Tulemusi saab vaadata SIIN, muuhulgas on võimalik filtrite abil valida endale sobiv sihtrühm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele