Autor: Liisel Kalda • 21. aprill 2020
Ainult tellijatele

Eriolukord on mõjutanud vähemalt 91% juhul inimeste käitumist

Mõtete kogumiseks tööpäeval aknast välja vaadates ei avane sealt paljudele tavapärane ja tuttav pilt. Olukord on hetkel teistsugune ja et sellest paremini aru saada, viisid Dentsu Estonia ja Norstat Eesti läbi uuringu, kus küsisiti tarbijate üldise käitumise ja meediakäitumise kohta.

Dentsu Estonia uuringute juht Liisel Kalda kommenteeris uuringu tulemusi.

Uuring viidi läbi veebiküsitlusena aprilli alguses ning sellele vastas 1000 eestimaalast vanuses 18-74 aastat. Tulemusi saab vaadata SIIN, muuhulgas on võimalik filtrite abil valida endale sobiv sihtrühm.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700