• 03.04.20, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajujahi võitis trükirevolutsiooni loov Pagerr

Eesti suurima äriideede konkursi üldvõidu noppis kontaktivabalt peetud finaalis tänavu idufirma Pagerr, kes viis koju 30 000 eurot auhinnaraha.
Ajujahi finaal peeti TV3 stuudios kontaktivabalt.
  • Ajujahi finaal peeti TV3 stuudios kontaktivabalt.
  • Foto: Ajujaht
Eesti suurima äriideede konkursi “Ajujaht” superfinaali võitis idufirma Pagerr, mis suunab trükitellimused kasutamata paberipinnale, pakkudes seeläbi odavamat hinda ja säästes loodust. Ajujahi võiduga kaasnes Pagerrile ka 30 000 euro suurune auhinnaraha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele