• 03.04.20, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ajujahi võitis trükirevolutsiooni loov Pagerr

Eesti suurima äriideede konkursi üldvõidu noppis kontaktivabalt peetud finaalis tänavu idufirma Pagerr, kes viis koju 30 000 eurot auhinnaraha.
Ajujahi finaal peeti TV3 stuudios kontaktivabalt.
  • Ajujahi finaal peeti TV3 stuudios kontaktivabalt.
  • Foto: Ajujaht
Eesti suurima äriideede konkursi “Ajujaht” superfinaali võitis idufirma Pagerr, mis suunab trükitellimused kasutamata paberipinnale, pakkudes seeläbi odavamat hinda ja säästes loodust. Ajujahi võiduga kaasnes Pagerrile ka 30 000 euro suurune auhinnaraha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele