Täna toimus Saku Suurhallis turunduskonverents Password, kus selgus Aasta Turundustiim 2019. Tiitliga tunnustatakse ühe ettevõtte turundustiimi, kes eelmisel aastal Eesti agentuuridele silma jäi.
- Passwordi peaesineja Mark Ritson koos Elisa Eesti turundustiimi esindajatega Foto: Marko Mumm
Best Marketing viis Eesti loov-, meedia-, digi-, üritusturundus- ja PR-agentuuride juhtide seas läbi küsitluse, et saada teada, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal nende arvates kõige enam professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal paluti nimetada kuni kolm silmapaistvat turundustiim.
Aasta Turundustiim 2019 tiitli sai Elisa Eesti.
Tiitlikandidaatide seas olid lisaks Elisa Eestile veel Coop Pank, Fotografiska Tallinn ja LHV Pank. Võitjaid õnnitles rahvusvaheliselt tunnustatud turunduskonsultant, -kolumnist ja -professor Mark Ritson, kes on pärit Austraaliast ning kes oli Saku Suurhallis toimunud Passwordi konverentsi peaesineja.
Eelmiste aastate võitjad:
Aasta Turundustiim 2018 - LHV Pank
Aasta Turundustiim 2017 - Circle K
Aasta Turundustiim 2016 - ei antud välja, kuna selget võitjat ei joonistunud
Aasta Turundustiim 2015 - Telia
Aasta Turundustiim 2014 - Starman
Aasta Turundustiim 2013 - EAS
Aasta Turundustiim 2012 - Lennusadam
Aasta Turundustiim 2011 - Saku Õlletehas
Aasta Turundustiim 2010 - EMT
Aasta Turundusjuht 2009 - Evelin Mägioja, Rimi Eesti Food
Aasta Turundusjuht 2008 - Kristjan Seema, Tele2
Aasta Turundusjuht 2007 - Karl Multer, SEB
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele