Autor: Maarja Kaalep • 30. oktoober 2019

5 olulist asja, et saada turundustäheks

Meediaagentuuri Mindshare Estonia tegevjuht Maarja Kaalep tõi välja viis asja, millele tuleks pöörata tähelepanu, et saada turundustäheks.
Enne Mindshare Estonia tegevjuhiks saamist juhtis Maarja Kaalep Tallink Grupis esmalt Eesti turundustiimi ning seejärel vastutas kogu grupi digiturunduse eest. Lisaks sellele on tal pikaajaline kogemus meediaagentuurist MediaCom, kus haldas erinevate klientide meediategevusi.

Eks me kõik tahame olla oma töös parimad ning kui oled aastaid turunduses aktiivset kaasa löönud, siis kõrge hinnang oma kompetentsile on kiire tulema. Aga siinkohal tuleks küsida endalt, kas me arendame ennast nendes valdkondades, mida praegune turundusmaastik meist eeldab. Siit viis valdkonda, mis minu arust vajavad ekstra fookust ning aitavad meid lähemale tähtede poole.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700