Meediaagentuuri Mindshare Estonia tegevjuht Maarja Kaalep tõi välja viis asja, millele tuleks pöörata tähelepanu, et saada turundustäheks.
Enne Mindshare Estonia tegevjuhiks saamist juhtis Maarja Kaalep Tallink Grupis esmalt Eesti turundustiimi ning seejärel vastutas kogu grupi digiturunduse eest. Lisaks sellele on tal pikaajaline kogemus meediaagentuurist MediaCom, kus haldas erinevate klientide meediategevusi.
Eks me kõik tahame olla oma töös parimad ning kui oled aastaid turunduses aktiivset kaasa löönud, siis kõrge hinnang oma kompetentsile on kiire tulema. Aga siinkohal tuleks küsida endalt, kas me arendame ennast nendes valdkondades, mida praegune turundusmaastik meist eeldab. Siit viis valdkonda, mis minu arust vajavad ekstra fookust ning aitavad meid lähemale tähtede poole.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]