Autor: Marianne Liibert • 12. juuni 2019

Personaalne postitus või masspostitus?

Täna toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus sotsiaalmeediaturunduse agentuuri Goal asutaja ja loovjuht Marko Saue ning digitaalagentuuri Vurr tegevjuht Madis Trei avaldasid arvamust personaalse reklaami üle. Tallink Grupi digitaalturunduse juht Maarja Kaalep andis nõu, millal tasub personaalsetele postitustele eelistada masspostitust.
Foto: TIIT MOTUS

Trei arvas, et ettevõtted peaksid olema veel personaalsemad ning seetõttu pooldab ta ka mikro-influencer'eid. Ta soovitab võimalikult personaalsed sõnumid luua ja neid täpselt sihtida, sest see toimib paremini kui laiale auditooriumile suunatud reklaamkampaaniad.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700