• 12.06.19, 16:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Personaalne postitus või masspostitus?

Täna toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus sotsiaalmeediaturunduse agentuuri Goal asutaja ja loovjuht Marko Saue ning digitaalagentuuri Vurr tegevjuht Madis Trei avaldasid arvamust personaalse reklaami üle. Tallink Grupi digitaalturunduse juht Maarja Kaalep andis nõu, millal tasub personaalsetele postitustele eelistada masspostitust.
Personaalne postitus või masspostitus?
  • Foto: TIIT MOTUS
Trei arvas, et ettevõtted peaksid olema veel personaalsemad ning seetõttu pooldab ta ka mikro-influencer'eid. Ta soovitab võimalikult personaalsed sõnumid luua ja neid täpselt sihtida, sest see toimib paremini kui laiale auditooriumile suunatud reklaamkampaaniad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele