Jaga lugu:

Personaalne postitus või masspostitus?

Täna toimus sotsiaalmeedia konverents ONLINE, kus sotsiaalmeediaturunduse agentuuri Goal asutaja ja loovjuht Marko Saue ning digitaalagentuuri Vurr tegevjuht Madis Trei avaldasid arvamust personaalse reklaami üle. Tallink Grupi digitaalturunduse juht Maarja Kaalep andis nõu, millal tasub personaalsetele postitustele eelistada masspostitust.

Foto: TIIT MOTUS

Trei arvas, et ettevõtted peaksid olema veel personaalsemad ning seetõttu pooldab ta ka mikro-influencer'eid. Ta soovitab võimalikult personaalsed sõnumid luua ja neid täpselt sihtida, sest see toimib paremini kui laiale auditooriumile suunatud reklaamkampaaniad.

Saue nõustus ja lisas, et kõik sisu ei mõju alati reklaamina, seda eriti nende teemade ja toodete puhul, mis inimesele korda läheb. Inimesed ei näe enda huvide ja hobidega seotud postitusi reklaamina ning klõpsavad nende peale meelsasti. Saue soovitus on postitused võimalikult täpselt sihtida (nt ettevõtte või brändi hardcore fännidele), sest see annab parema tulemuse kui suure eelarve eest masspostituse tegemine.

Maarja Kaalep  Foto: TIIT MOTUS

Kaalep seevastu ütles, et omal kohal on nii vähem personaalsed kui ka rohkem personaalsed postitused, kõik sõltub sellest, mida konkreetse postitusega saavutada tahetakse.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee