• 26.02.19, 10:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Karl Multer: Kliendikogemuse parandamine on olulisem kui massikommunikatsioon

SEB Pank on otsustanud tegeleda pigem kliendikogemuse teemaga, kuna sellel on suurem mõju brändile kui massikommunikatsioonil, rääkis intervjuus SEB Panga Balti turundus- ja kommunikatsioonijuhi, kahekordse Aasta Turundustegu Grand Prix võitja Karl Multeriga
Karl Multer: Kliendikogemuse parandamine on olulisem kui massikommunikatsioon
Maailmas levib in-housing trend, suured ettevõtted kasutavad vähem agentuure ja teevad turundust ise, oma maja sees. Kas ka SEB kasutab varasemast vähem agentuuride teenust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele