Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Karl Multer: Kliendikogemuse parandamine on olulisem kui massikommunikatsioon
SEB Pank on otsustanud tegeleda pigem kliendikogemuse teemaga, kuna sellel on suurem mõju brändile kui massikommunikatsioonil, rääkis intervjuus SEB Panga Balti turundus- ja kommunikatsioonijuhi, kahekordse Aasta Turundustegu Grand Prix võitja Karl Multeriga
Maailmas levib in-housing trend, suured ettevõtted kasutavad vähem agentuure ja teevad turundust ise, oma maja sees. Kas ka SEB kasutab varasemast vähem agentuuride teenust?
Kaubandus- ja jaekettides ning avalikes kohtades uuenduslikke meediavõimalusi pakkuv reklaampindade operaator Digiposter astub sammukese edasi ning stardib 1. oktoobril uue raadiojaamaga Raadio X, mille kontseptsioon on Eestis ja kogu maailmas tõeliselt unikaalne.